Sider

fredag, mars 08, 2013

Kristin - Artsy kort


Artsy-kort er morsomt å lage fordi man kan tillate seg det meste, og leke seg med både farger, produkter og struktur. Jeg har laget et kort med tekst i fokus. På kortet har jeg brukt stemplene "Ha tro på deg selv", "Kaffe-flekker" og "Grunge bård II". Kortet er i størrelse 6*6.

Teksten er stemplet på et mønsterark og deretter stanset ut med en Spellbinder-die. Langs kantene har jeg stemplet med grunge-stemplet.

Langs kantene har jeg stempet med grunge-stemplet og kaffesøl-stemplet.


Selve bakgrunnen er laget med flere lag med maling, lim og deler av blonder osv. Har brukt bl.a. Glimmer Mist og Distress Ink for å sette farge påbakgrunnen.

Blomsten er limt fast før jeg begynte å jobbe med bakgrunnen, den blir dermed en del av strukturen på bakgrunnen.



Ingen kommentarer: