Sider

fredag, januar 04, 2013

Hildegunn - Dåpsvogn


Vi ønsker alle våre lesere et godt nytt år og starter året med denne fantastiske dåpsvognen som Hildegunn har laget:

Hildegunn:
Til et dåpsbarn laget jeg denne vogna hvor jeg puttet gaven oppi. 

 Arkene er fra Papirdesign. Det var morsomt å prøve å få en bamse på hvert dekk, 
og jeg fikk det da til ganske bra :-)

 Jeg strikket et "pledd" til å ha over gaven i vogna, veldig morsomt å kombinere to herlige hobbyer!!
 Rundt kanten inne i vogna brukte jeg en blonde, den er fin for å pynte opp litt mer.
 Som håndtak har jeg brukt en rad med blomster. Jeg snurret stilkene sammen.
 På tagen stemplet jeg med to dåpsstempler.
Alle kanter er svertet med distress ink - vintage photo

Oppskrift på vogna fant jeg hos Maja.
Ha en kreativ dag!!
-Hildegunn

Ingen kommentarer: