Sider

tirsdag, november 06, 2012

Kristin - Brettekort i pastellfarger


Jeg har laget et enkelt brettekort i pastellfarger. Hovedmotivet på kortet er et fotostempel. Fotostempler er alltid anvendelig synes jeg, og passer til det aller meste. På kortet har jeg brukt stemplene "Vintage foto Tankefull", "Dagen er din", "Kaffe flekker" og "Grunge bård II".


Motivet er stemplet på hvitt ark med sort vannfast stempelpute. Motivet er deretter stanset ut med en dekorativ die, og deretter svertet langs kantene med Distress Ink stempelpute i fargen Brushed Corduroy.

Teksten er stemplet rett på mønsterpapiret. Langs kantene har jeg stemplet med kaffesøl-stemplet her og der.

Jeg har pyntet med ulike blomster.

Kortet er et veldig enkelt brettekort. Utgangspunktet er en kartong på 12*6inch.

Jeg har festet de overlappende delene sammen med en liten bit borrelås.

Inni kortet har jeg pyntet med en veldig enkel skrivematte.

Ingen kommentarer: