Sider

søndag, november 18, 2012

Bibbi - Bordkalender

Hva med en praktisk vertinnegave som kan brukes hele året?

En "Clean and Simple" liten bordkalender, kjempekoselig som en liten oppmerksomhet til en venninne. Den er laget i blå kartong og hvite tags. Tagsene er pyntet med forskjellige små stempler årets kolleksjon og2011 kolleksjon  fra Kreativ Hobby.

 

Enkelt pyntet med litt blonde og en brads til å feste månedene på forsiden. Hullet i selve kartongen har jeg forsterket med en eyelet så det ikke skal gå istykker i løpet av året.



På baksiden en liten lomme med plass til tagsene som ikke er i bruk, og årstallet utenpå.


Her ser dere tagsene. Jeg har av og til brukt "andre gangs trykk" så blekket ikke ble for mørkt og dekket over tallene.
Hvis noen ønsker filen med månedene på, så legg igjen en kommentar inn på bloggen min, med mail adressen, så sender jeg den. (Open Office fil)
Ha en finfin dag!

1 kommentar:

h.espe sa...

Denne årskalenderen var knall fin, og jeg fikk veldig lyst til å lage en selv. Blir glad om jeg får filen med månedene på :)

Hilsen Hildegunn

hes_0307@yahoo.no