Sider

fredag, mars 30, 2012

Anne Bente - Rundt kort

Jeg deltar på den ukentlige kortkonkurransen på www.scrapping.no - Kort-O-Mania. Kreativ Hobby sponser premiene som deles ut til sammenlagt vinnere etter 12 uker og 12 oppgaver.

Denne gangen var oppgaven å lage et kort som IKKE skulle være firkantet! Jeg som nesten alltid lager kort i 15x15 måtte bruke de små grå, og fant til slutt ut at jeg startet med en rund blondeserviett og et av de nye stemplene til Kreativ Hobby - for å se hva det endte opp som!  Etter flere sirkler og mye pynting ble det til dette kortet som fikk en delt 2. plass i denne ukens konkurranse :-)

Rundt hele kortet har jeg limt en blonde! Kantene rundt kortet er skrapet opp og "malt" med snow writer penn. Bak hovedmotovet som er tekststempelet har jeg brukt bølgepapp som er malt med hvit krakelerings maling, neste lag er en osteklut før den runde blondeservietten stikker fram.

I blomster"klasen" har jeg laget en sløyfe av et bånd jeg har farget med Distress Ink og krøllet. Har også brukt perler og utstanset sommerfugl.


På denne siden har jeg laget en "klase" med blomter, roser, hvit fjær, blonde og organzabånd, charms, sommerfugl, bling og papirstrimler. Har også funnet plass til en lite tekststempel i kanten.

Øverst i høyre hjørne har jeg stukket en tag inn bak et av lagene. Båndet som er knyttet er farget i 2 forskjellige Distress farger. Tagen er løs og kan tas ut for å skrive en hilsen.


Takk til alle som stempte på kortet mitt på www.scrapping.no
Ha en strålende dag!


Ingen kommentarer: