Sider

mandag, januar 16, 2012

Anne Bente - Trolljente i røff stil

Jeg har laget et bursdagskort til en tøff jente. De nye arkene fra MyMindsEye - Kraft Funpaper er perfekte til tøffe gutter og jenter - du finner dem både i nettbutikken og butikken.  Trolljenta er malt med Distress ink og det hvite akvarellpapiert er distresset med Distress ink påført med svamp. Jeg har brukt flere brunfarger, men mest av Vintage Photo.

En liten detalj som viser både de kule detaljene i papiret og en måte å henge 2 charms sammen på.


Hva skulle jeg gjort uten vokset bomullstråd? I alle fall ville kortene mine manglet noe. Det er noe jeg bare MÅ HA og i tillegg er det jo utrolig billig moro.



Ha en flott mandag - og husk vårt stempelsalg! Kun 3 dager igjen med 40% rabatt på stempler!
Anne Bente :-)

1 kommentar:

ida j sa...

Stilig kort du har laget