Sider

tirsdag, november 29, 2011

Kristin - Nissekort

Jeg har laget et ganske enkelt nissekort med det skikkelig herlige julenisse-stemplet. I tillegg har jeg brukt tekst-stemplet God Jul bokscollage. Kortet er i størrelse 6*6.


Rundt kantene på arket nissen er stemplet på, har jeg svertet med Distress stempelputer i fargene Brushed Corduroy og Old Paper. Jeg har brukt Ink Blending Tool for å påføre stempelsverte.


På teksten har jeg også svertet med Distress stempelputer i fargene Brushed Corduroy og Old Paper. Jeg har også her brukt Ink Blending Tool for å påføre stempelsverte. Teksten er limt fast med 3D-limputer.


Den lille stjernen i metall er farget med alkoholblekk i fargen Espresso. Granbar-borden nederst er stanset ut med Martha Stewart sin punch Pine Needles.


Ha en flott dag - Kristin.

Snart er det 1. desember og husk vår julekalender med mye moro her i bloggen :-)

Ingen kommentarer: