Sider

mandag, oktober 11, 2010

Kreativ Utfordring - frist 31. oktober 2010

Vi utvider "ukens utfordring" til å bli månedens utfordring, og dette er fordi vi ønsker å få flere med på utfordringene våre. Denne utfordringen har frist ut oktober, og har temaet "årets julekort"!

Vis oss gjerne din egen "tvist" på et brettekort, men det er selvfølgelig også tillatt å lage vanlige julekort :-)

Husk at du må ha med min. 1 stempel fra Kreativ Hobbys egen design på forsiden av kortet.

Frist for innlevering er søndag 31/10-2010!
Alle bidrag som kommer inn i løpet av uken blir med i trekningen om 1 premie!

For å delta i denne ukens utfordring:
- Må du legge en link til din blogg via McLinky nederst i innlegget. I det første feltet skriver du navnet ditt - i neste felt linken til bloggen din - der hvor kortet er. Du må gjerne også legge igjen en kommentar om ditt bidrag. Vi forbeholder oss retten til å hente fram utvalgte kort og vise dem fram i vår blogg.

Her er et gjensyn av DT kort fra våre designere, og som vi håper inspirerer til masse kreative julekort...
Connie


Vigdis


Carina



6 kommentarer:

Unknown sa...

Woooops! La inn uten stempel....Kan dere ta det bort så kommer jeg tilbake med et annet. hehe Kortdilla.

Randi WS sa...

Heisann!
Synes det er flott at dere gir oss mer tid på utfordringene, det er jo ikke alltid man rekker på en uke ;)
Kjempeflotte DT kort også!
Klem, Randi WS ;)

Hobbykroken sa...

Kjempeflott utfordring, godt med litt lengre tid.


Ann Kristin

Scrappellen sa...

Heisan:) Jeg klarte visst å skrive i feil felt..eller navn da!:) Men linken er riktig:)) Flott utfordring, og siden jg har vært å kjøpt endel stempler hos dere, så MÅTTE jeg bare bli med.:)
Ha en flottanes kveld, alle dere jenter!:)
Klem, Ellen

Eline sa...

Hei.
Da rakk jeg et bidrag til denne utfordringen =)
Jeg har et stempel på kortets fremside og det er tekst fra dere. Kortet er et rammekort.

Ninas hobbyblogg sa...

Fire enkle julekort ble det fra meg :) Kjekk utfordring!