Sider

fredag, oktober 22, 2010

God jul med Christina

Her kommer et julekort fra meg, og jeg er litt inn i julekort-produksjonen merker jeg :-) Så det er nok høyst sannsynlig at det kommer en del julekort her i bloggen fremover, særlig fordi vi har fått inn så fine julestempler. Jentene fra AngelEyes er jo bare helt supre, og jeg kommer nok til å bruke dem en del fremover!

Her er mitt første kort med Christina, og det glimrer MYE MER i virkeligheten! Gikk litt bananas med sticklesen og gull dabberen. Bakgrunnen er laget med distress reinker på misterflaske i fargen "barn door", og gullfarget glimmer mist. Motivet er fargelagt med distress blekk og vannpensel...




Har du spørsmål til kortet eller bare vil legge igjen en kommentar, så gjør gjerne det :-)

2 kommentarer:

Aud sa...

Herlig kort, Connie!♥
Kan tenke meg at det er enda mer lekkert IRL!

Ha en god helg! =0)

Klem,
Aud

Guro sa...

Fantastisk!!!!
Nydelig bakgrunn og herlige farger :)
Digger alt glitteret :-D