Sider

fredag, august 27, 2010

Tekststempel & rub-ons

Det går lenge mellom hver gang jeg bruker rub-ons, men dette er jo egentlig en fabelaktiv måte å pynte kortene på.

Denne gangen ønsket jeg å få frem et enkelt uttrykk, og med bakgrunnen som fokus. Bakgrunnen er laget med distress refillere på mini mistere, og her har jeg brukt en type ustrukturert kartong som basis for bakgrunnen. Stripene rundt kanten har jeg tegnet selv med hjelp av linjal og sort pen...


Legg gjerne igjen en kommentar på kortet mitt :-)

3 kommentarer:

Randi WS sa...

Nydelig bakgrunn og kjempeflott helhetlig kort. Liker især godt fargene ;)
Klem

Scrappellen sa...

Bakgrunnen var flott, fargene lekre og den sorte rub'on swirlen var nydelig til den blå bakgrunnen! Tekst stemplet har jeg selv og liker det godt, både ordene og fonten:).
Ha en fin dag, alle dere KH jenter.
Ellen

Guro sa...

Så herlig!!! Du er bare helt rå på bakgrunner :)
For en nydelig swirl.
Tekststempelet og det rundt var også utrolig fint!
Klem