Sider

søndag, august 01, 2010

Første kortet med AngelEyes :-)

Da har produksjonen startet for min del, og jeg måtte bare lage et kort med Belle først :-) Disse nye stemplene kommer desidert til å bli mine nye favoritt stempler, og særlig fordi de var så utrolig morsomme å fargelegge. Jeg ble oppfordret til å pynte alle sider av kortet med samme stempel, og det har jeg herved gjort...





Belle og de nye stemplene kan dere finne her!

Og så håper jeg at dere liker de nye stemplene som jeg har designet :-) Dere finner dem blant de nye stemplene :-)

Legg gjerne igjen en kommentar på kortet mitt :-)

8 kommentarer:

Mona :) sa...

Så utrolig nydelig kort.. :)))

Randi WS sa...

Så UTROLIG nydelig!!
Og det ble jo bare kjempestilig med motivet på alle kortsidene!! Supert!
Klem, Randi WS ;)

Gro sa...

Så utrolig fint det ble!
Kjempestilig med ansiktet på alle sidene....

Lekkert!

Klem, Gro

Lisbeths kort og scrap sa...

Utrolig fint kort, og så SMART å bruke ansiktet fra stempelet på innsiden! Den ideen er herved lagret i mitt hode :)

LindaSS sa...

Nesten alt for nydelig.. .man blir jo helt satt ut her man sitter... Stemplene er råflott og jeg har dem øverst på øsnkelisten min nå.. så snart det blir litt penger i skrappekassen så kommer nok disse i postkassen...

Og flott ide med å bruke samme stempel inne i kortet.. den kommer jeg garantert til å stjele.. :)

Linda

Bococco sa...

Jeg må virkelig ha noen av de der! De var utrolig lekre! Dette kan du! :)

Agnete

Unknown sa...

Åååååå så fint det ble!!! Ble jo helt rørt jeg nå he,he ;)

Toi9 sa...

Kjempelekkert !!!