Sider

onsdag, august 25, 2010

Ett lagskort

...eller som det er kalt på engelsk "one-layer-card". Utgangspunktet er å lage et kort som ikke har noen form for paneler, og det vil jo si å stemple motivet rett på kortkartongen.

Her har jeg laget et slikt kort, og jeg brukte et hvitt ustrukturert kortkartong som utgangspunkt. Og sammen med stemplene har jeg svertet kantene med distress blekk for å skape et mer komplett utseende...


...håper dette kan inspirere til mange ett lagskort :-) Det var faktisk morsomt å prøve det, selv om jeg tror det ikke kommer til å bli den mest brukte teknikken i min hobbykrok :-)

Legg gjerne igjen en kommentar til innlegget og kortet mitt :-)

2 kommentarer:

Toi9 sa...

Dette var bare helt skjønt!!
Så fine stempelmotiver og fargen nydelig.
Skulle tro det skulle bli flatt med ett lagskort, men dette var det stemning i!
Fikk faktisk lyst til å prøve meg :)
Takk for inspirasjon!

Guro sa...

Nydelig og utrolig stemningsfult dette kortet :-) Ett laggskort er virkelig flott syntes jeg, selv om jeg ikke er noe flink til å lage dem selv. Tusen takk for inspirasjon!!!
Bakgrunnen var som alltid aldeles nydelig :)