Sider

torsdag, april 15, 2010

50-talls dame og ødelagte bakgrunner

Jeg har fått en del spørsmål om alle mine bakgrunner alltid blir like fine, og da må jeg alltid smile bredt! Det kan jeg virkelig love at de ikke er, men ingenting blir hivd allikevel. Det jeg gjør med bakgrunnene som blir lite fine, er enten å bare male gesso over og starte helt på nytt eller å bruke de områdene av bakgrunnene som er fine. Som f.eks på dette kortet...


...dette er 2 bakgrunner som jeg syns ble heller mindre fine. Men, jeg har sånn anti-kastedilla så de ble bare liggende i kassa med bakgrunner. Fant tilfeldigvis to som passet sammen, stemplet med litt klor og så ble det et kort av dem allikevel. Øverste bakgrunn er laget med distress, og den nederste er laget med for lite gesso og for mye distress :-)

Men her ser dere altså, det er mulig å bruke bakgrunner som man driter seg litt ut på :-)

Kjempe koselig om dere legger igjen en kommentar på innlegget :-)

9 kommentarer:

LindaSS sa...

Den var jo skikkelig nydelig, og viser at alt kan brukes, selv det vi ikke er helt fornøyd med.. :)

Toi9 sa...

Ble veldig stilig !! Likte godt de bakgrunnene dine. Fikk ett røft preg når du klorstempla på dem :)
Dette kortet likte jeg veldig godt !
Man skal ikke kaste :)))

Ha en fin dag !=)

Knerten sa...

Fy søren, så flott, Connie ! Du er jo så kreativ, jeg tar av meg hatten for deg !

Solveig sa...

Nydeligt!!

Heilt enige ingenting blir kasta
:-) kan jo alltid få brukt det en gang!!!

Benedicte sa...

nydelig!

-Sanna- sa...

Dette ble jo lekkert....
Jeg kaster heller ikke noe, og får stadig bruk for ting, - om det så bare er en bit av det!

Mona sa...

Lekkert. Du er så flink med bakgrunner.

Guro sa...

Nydelig Connie, dette så ut som alt annet enn øddelagte bakgrunner for meg. Du er både kreativ og dyktig!
Stempelet ble veldig fint også, det er som det "lyser".
Takk for at du deler :-)

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig kort! Flott å se hva du får til av bakgrunner og står alltid i stil med resten. Herlig motiv du har her!