Sider

torsdag, januar 28, 2010

TREFF OG LANGÅPENT I DAG!

I dag - torsdag 28. januar er det treff i butikken i Larvik.
Du er velkommen til oss for kreativ lek med papir! Det koster ingenting å være med :-)


I kveld er det ikke så mange påmeldte, så vi regner med en stille, rolig og hyggelig kveld. Men du er likevel velkommen selv om du ikke har meldt deg på!

På treff møter du andre jenter som også liker scrapbooking og kortlaging. Alle lager det de selv ønsker og har med eget materiell. Noe materiell kan du også låne av oss, eller du kan kjøpe det du trenger i butikken.

Vi er klare fra kl 1500 og holder på til sistemann går, men senest kl 2200. Kommer du etter kl 1800 må du benytte inngangen fra taket!

Dersom du bare ønsker å stikke innom en liten tur i kveld er du velkommen til det. Enten du vil lage noe selv, eller bare ta en liten hobbyprat!

Velkommen på treff i kveld!

4 kommentarer:

Eline sa...

Å så koselig det ser ut. Tenker stadig at jeg skal rekke å være med på et treff, men det komme liksom like "brått på" hver gang =).
Ønsker dere en kreativ og koselig kveld.

Guro sa...

Ser ordentlig stas ut, håper jeg får sjangsen til å stikke innom på Larviks besøk.
Er jo takket være dere og veldig god hjelp i butikken at jeg er kommet meg igang igjen!

Ha en flott dag :-)

Guro

Janne sa...

Hadde vært kos og joinet dere en gang. :o)

Marina sa...

Treff på siste torsdag i mnd. er alltid like hyggelig. Gleder meg alt til treffene utover våren :-)