Sider

mandag, november 09, 2009

45 Utfordring med restepapir

I dag er det 45 dager igjen til julaften, og tid for en ny utfordring i høstmørket! Og hva er vel ikke bedre enn å sitte i hobbykroken sin og være kreativ :-) Og ha sjans til å vinne en flott premie...?! Bare se her....!

Premien som kan bli din er...
En overraskelse fra oss til en verdi av ca kr. 300,-.
Premien trekkes tilffeldig blant alle deltakerne.

BONUS - Dette kan gi deg en julegave fra oss...

Vi kommer til å ha mange utfordringer frem mot jul - og vi kommer til å ha flere "oppmerksomhetspremier" som kan ende i en julegave fra oss. Dette kan gi deg en julegave:
1. Den som har vært med på flest utfordringer frem mot til 10. desember!
2. Den som har imponert oss mest med sin kreativitet!
3. Noen som har laget mange flotte julekort med våre stempler og har linket til oss i bloggen sin!

Utfordringen denne gangen er: Lag et kort med med minst 4 typer mønsterpapir/restepapir!
Kortet må inneholde mer enn 4 forskjellige typer mønsterpapir/restepapir, og du må bruke minimum ett stempel fra Kreativ Hobby på forsiden for at kortet ditt skal bli godkjent. Du kan lage så mange kort du vil - og hvert kort gir et lodd til trekningen.

Frist for å delta er søndag 15. november.
Du må legge en link til din blogg via McLinky nederst i innlegget. I det første feltet skriver du navnet ditt - i neste felt linken til bloggen din - der hvor kortet er. Du må gjerne også legge igjen en kommentar om ditt bidrag. Dersom du ikke har blogg kan du sende ditt bidrag pr. e-post og legge igjen en kommentar om at det er sendt. Alle bilder som sendes skal være navngitt som følgende: Nov09 Restepapir Ola Normann. Du bruker selvfølgelig ditt eget navn istedet for Ole Normann :-) Har du flere bilder bruker du tall etter navnet. Send bildet til mail@kreativhobby.no.

Dersom du deltar i Kreativ Hobbys julekortutfrodring er du velkommen til å delta også her. Du kan også bruke denne skissen til en del av julekortutfordringen, så lenge alle kriteriene for julekortutfordringen og denne restepapir-utfordringen er med.

Her er noen eksempler med minst 4 forskjellige type mønsterpapir/restepapir fra vårt designteam...


Kristina

Anne Bente

Heidi Kongsteien

Connie

9 kommentarer:

Anonym sa...

oj dette var moro har allerede laget 2 kort men om det blir fler vet jeg ikke:-)
Tusen takk for en fantastisk flott utfordring!

Lisbet

Lisenblogg sa...

Jeg har laget ett kort til utfordringen. Du finner de på bloggen min.Kjempegøy med utfordring!
Elisabeth

Janne-Lise sa...

kjempefin utfordring - så da ble det et kort fra meg også :) Ligger linket i bloggen min.

Janne-Lise

Anita T. sa...

Jeg har ikke blogg og sender derfor mitt bidrag til utfordringen pr. e-post.
Anita T.

Lisenblogg sa...

Jeg har laget enda et kort til utfordringen!
Inspirerende med utfordring!
Elisabeth

Eline sa...

Hei, Jeg rakk denne utfordringen også. Ikke til å tro.. Moro med utfordringer =)

Takk for at dere legger ut så mye inspirasjon og mange morsomme oppgaver.

Else

Kari, Gjøvik sa...

Da har jeg sendt mitt bidrag på mail.

Unknown sa...

Puh, da rakk jeg denne utfordringen også. Tro det eller ei :) Har ingen blogg, så har sendt bidraget pr mail.

Inas lune hjørne. sa...

Har det blitt trekt en vinner her? :-)