Sider

fredag, juli 11, 2008

Månedens blogger i juni

Jeg har igjen gått runden i vår bloggliste! Litt forsinket for å kåre månedens blogg i juni - men nå er det gjort. Jeg ble sittenden lenge på Louises blogg! Hun lager de nydeligste kort - med herlige fargekombinasjoner, lekre bakgrunner og flotte oppsett. Jeg kjenner at jeg blir inspirert til å prøve noen av de teknikkene hun har brukt!

Takk til Louise for at du deler din kreativitet med oss andre! Som et bevis på at vi virkelig setter pris på det ønsker vi å sende deg en liten overraskelse i posten. Send oss din adresse så kommer det snart noe i postkassen din! Mail(alfakrøll)kreativhobby.no.

Dette kortet fant jeg i bloggen til Louise.


Kreativ Hobby kårer hver måned minimum en blogger som vi mener fortjener en liten premiering fra oss. Dersom du har laget noe med Kreativ Hobbys stempler, har linket til www.kreativhobby.no i din blogg og i tillegg er en aktiv blogger har du også sjans til å få en hyggelig overraskelse fra oss. Send oss en link til din blogg, så vi kan få ta del i din kreativitet - og du får muligheten til å bli med i vurderingen av nesten månedes kåring!

2 kommentarer:

Louise sa...

WOW, fikk nettopp telefon fra en venninde at jeg var kåret til mnd. blogger!Tusen tusen takk, nå ble jeg veldig glad :-D
Står på reisefot men med denne starten MÅ jo ferien bli TOPP!!

Camilla sa...

Gratulerer Louise!! Du lager skikkelig lekkre kort:)