Sider

fredag, april 11, 2008

Freestyle på kort!

Freestyle teknikken har vi sett en stund på albumsidene. Men jeg ville gjerne se den i bruk på kort og har utfordret våre designere.

Typisk for freestyle er : Alt er tillatt! Du skal tenke liten utenfor rammene, og det vanlige - det er lek med papir på sitt ytterste! Utradisjonelt, kaos i system, overraskende. Perfekt for å bruke restepapir og pynt du ellers sliter med å bruke!

Dette er sikkert ikke noe for meg kan du da kanskje tenke. Det tenkte i alle fall jeg og ga istedet utfordringen videre til andre! Men så begynte jeg å tenke litt selv - og ideene begynte å dukke opp i hodet! Kanskje jeg også skulle prøve? Det ble et kort som jeg vil huske som et av de det var ekstra morsomt å lage - og det kommer helt sikkert flere Freestylekort fra meg. I tillegg til mitt kort ser du også 3 kort som Connie har laget og et fra Mariann!





Ønsker du mer inspirasjon kan du se på denne nettsiden med albumsider: http://www.freestylequebec.blogspot.com/
Det er en franskspråkelig blogg, men bildene sier mer enn ord!





Ingen kommentarer: